Londonban elindult az Áldomás produktumok internacionális piaci bevezetése

Londonban elindult az Áldomás produktumok internacionális piaci bevezetése

Piacfelmérő jelleggel kezdetét vette az eszményi minőségű, prémium kategóriás ennivalókat összefogó Áldomás áruk internacionális bevezetése, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. közt, a világhírű séfek és exkluzív londoni vendéglők részvételével zajló Taste of London összejövetelen mutatkozik be első ízben a külpiacon – közölte az MNKH.

Az Áldomás táplálékok internacionális értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház az összes célpiacra páratlan termékportfóliót állít össze.

Az angol főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás táplálékokat tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és első osztályú magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak a kíváncsiskodók.

Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, kiváló színvonalú táplálékokat előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelen pillanatban megtalálható 30 készítmény közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg az angol fogyasztók.

Oláh Zsanett vezérigazgatót elevenítve a közleményben kiemelték: az egész világon egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket magába foglaló, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium táplálékok iránt. Ebben a szegmensben mindazonáltal a magyar készítmények is versenyképesek az internacionális piacokon.

„A Taste of Londonon történő árusítás hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsék a kínálatot, és mindent összevetve egykettőre az angol boltok polcaira is eljuttassák a prémium kategóriás táplálékokat” – nyomatékosította Oláh Zsanett.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem kizárólagosan külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert nyújt a hazai cégek részére, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az ilyen formában létrejövő együttes árualap internacionális piacra jutását.

mti