Piacfelmérő jelleggel kezdetét vette az eszményi minőségű, prémium kategóriás ennivalókat összefogó Áldomás áruk internacionális bevezetése, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. közt, a világhírű séfek és exkluzív londoni vendéglők részvételével zajló Taste of London összejövetelen mutatkozik be első ízben a külpiacon – közölte az MNKH.
Az Áldomás táplálékok internacionális értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház az összes célpiacra páratlan termékportfóliót állít össze.
Az angol főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás táplálékokat tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és első osztályú magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak a kíváncsiskodók.
Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, kiváló színvonalú táplálékokat előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelen pillanatban megtalálható 30 készítmény közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg az angol fogyasztók.
Oláh Zsanett vezérigazgatót elevenítve a közleményben kiemelték: az egész világon egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket magába foglaló, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium táplálékok iránt. Ebben a szegmensben mindazonáltal a magyar készítmények is versenyképesek az internacionális piacokon.
„A Taste of Londonon történő árusítás hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsék a kínálatot, és mindent összevetve egykettőre az angol boltok polcaira is eljuttassák a prémium kategóriás táplálékokat” – nyomatékosította Oláh Zsanett.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem kizárólagosan külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert nyújt a hazai cégek részére, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az ilyen formában létrejövő együttes árualap internacionális piacra jutását.
mti