Kávézót nyitott a Mol a főváros belvárosában

Kávézót nyitott a Mol a főváros belvárosában

A Mol előtérbe állított töltőállomásain üzemelő 120 Fresh Corner után a főváros belvárosában megnyílt a cég első önálló Fresh Corner kávézója.

A Mol 2030-ig szóló kereskedelmi stratégiája alapján kiemelten kezeli a vásárlói szolgáltatások fejlesztését, a kávézó megnyitásával a cég kilépett a töltőállomások keretei közül – mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős cégvezetője a megnyitón.

A Mol a régióban eddig 555 Fresh Corner egységet nyitott, ahol az üzemanyagok mellett kávét és helyi igényekre szabott szendvicseket, péksüteményeket ajánlanak a vásárlóknak.

A 2015-ben elindított Fresh Corner koncepció lényegesen hozzájárult ahhoz, hogy a vásárlói szolgáltatások üzletág csoportszinten történetének legjobb eredményével, 192 millió dollárral (50,2 milliárd forinttal) zárta az ez évi első félévet, ami 28 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest – ismertette Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője.

Kijelentette: a kiskereskedelmi tevékenység árrésének már 27 százaléka származik a nem üzemanyag portékák értékesítéséből, és ez az arány egyre nő. Ezen belül a Fresh Corner egységek önálló pénzügyi eredményét nem hozzák nyilvánosságra – tette hozzá.

mti